輕鬆一下歌曲分享 歌曲分享-席琳狄翁 - Because You Loved Me For all those times you stood by me那些你在我身邊的時光For all the truth that you made me see那 些你讓我看見的真相For all the joy you brou 酒店打工ght to my life那些你使我的人生增添的喜悅For all the wrong that you made right那些你改正的錯誤For every dream yo 室內裝潢u made come true那些你使之成真的夢想For all the love I found in you那些我在你 身上找到的愛I'll be forever thankful, baby我永遠感謝 網路行銷你,寶貝You're the one who held me up你始終扶持著我Never let me fall從不讓我跌倒You're the one who saw me through你是真正瞭解我的人through it al 酒店兼職l瞭解我的一切You were my strength when I was weak當我軟弱無力,你是我的力量 You were my voice when I couldn't speak當我無 法言語,你是我的聲音You were my eyes when I co 酒店兼職uldn't see當我看不見時,你是我的雙眼You saw the best there was in me你看見了我心中的美好Lifted me up when I couldn't reach當我拿不到時,你將我高高舉起You gave me faith 'cause you belie 租屋ved你給了我信心,因為你相信I'm everything I am我有了一切Because you loved me 因為你愛過我You gave me wings and made me fly你給了我翅膀,使我飛翔You touched my hand, I could touch the sky你觸摸我 的手,使我能碰到天?建築設計鐮 lost my faith , you gave it back to me當我失去信心,你為我拾回You said no star was out of reach 你說沒有摘不到的星星You stood by me and I stood tall你 隨伺在側,讓我高高在上I had your love, I had it all我擁有你的愛,擁有了一切I'm gratef 建築設計ul for each day you gave me我感激你賜給我的每一天Maybe I don't know that much也許我了解的不多But I know this much is true但我明白這都是千真萬確的I was blessed because I was loved by you 因為被你所愛,使我蒙受祝福You were always there for me你 總是在我身旁Th 新成屋e tender wind that carried me像溫柔的風跟著我A light in the dark shining your love into mylife像黑暗中的光將愛射向我的生命You've been my inspiration你是我的靈感Through the lies you were the truth穿越重重謊言,你 才是真理My world is a better place because of you 因為有你,我的世界才更美好 婚禮顧問  .
arrow
arrow
    全站熱搜

    vexnjrjggu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()